سفارش تبلیغ
صبا ویژن
noavarsabz.ir
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

94/8/21
11:30 ع

 

اختصاصی فکرشهر/ توسط شرکت بایر پارسیان صورت گرفت؛

کارگاه آموزشی سموم کشاورزی سبزی و جالیز در برازجان + تصاویر

فکرشهرمحمود پورمحمود ادامه داد: شرکت بایر پیشرو در ارائه سموم جدید و راه کارهای نو برای حل مشکلات کشاورزان است و به دلیل کیفیت بالا...

ج, 08/22/1394 - 12:04

فکرشهر: کارگاه آموزشی سموم کشاورزی در سبزی و جالیز توسط شرکت بایر پارسیان در برازجان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، در این کارگاه آموزشی که مهندس منیعی مدیرفروش وبازاریابی شرکت بایر، مهندس صدرمجلس مدیر محصول و مهندس پورمحمود کارشناس فنی وفروش شرکت بایردراستان بوشهر و کارشناسان حفظ نباتات ،فروشندگان مجازسموم و برخی کشاورزان پیشروحضور داشتند، پیرامون سموم قابل استفاده درسبزی وجالیزازقبیل ابرون (oberon)، اینفینیتو(infinito)، پروتئوس (proteus)، پریویکور انرژی (previcur energy) و موونتو   (movento) مطالب فنی وکاربردی ومزایای آنان مبنی بر قدرت بالای از بین بردن آفت و در عین حال بی ضرر بودن برای سلامتی انسان توسط کارشناسان شرکت بایرارائه شد.

کارشناس فنی شرکت بایر پارسیان در استان های خوزستان وبوشهر گفت: شرکت بایر آلمان یکی از بزرگترین شرکت های جهانی در زمینه تولید سموم کشاورزی است.

محمود پورمحمود ادامه داد: شرکت بایر پیشرو در ارائه سموم جدید و راه کارهای نو برای حل مشکلات کشاورزان است و به دلیل کیفیت بالا، محصولات این شرکت در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: بزرگترین مزیت محصولات بایر دوره کارنس  پایین و همچنین بی ضرر بودن برای انسان و محیط زیست است که این ویژگی هابرای تولیدمحصول سالم حائزاهمیت است.

پور محمود در پایان گفت: هدف از برگزاری این کارگاه معرفی مجدد سموم تولیدی این شرکت به کارشناسان کشاورزی، فروشندگان مجاز و کشاورزان سبزی و صیفی کارمی باشد.

مدیر فروش وبازاریابی شرکت بایر پارسیان با بیان شرایط یک سم گفت: سم باید سریع عمل کند، دوره کارنس پایین داشته و از قدرت مناسب برخوردار باشد که محصولات ما همه این موارد را شامل می شود.

مهندس منیعی افزود: شرایط جوی استان بوشهر به گونه ای است که باید به طور مداوم سم پاشی بر روی محصولات صورت گیرد و دانش این که چه سمی در چه زمانی استفاده شود می تواند کمک بسیار زیادی کند.

وی اضافه کرد: از آن جا که پیشگیری بهتر ازدرمان است و با توجه به توصیه اداره حفظ نباتات پیشنهاد می کنیم که پیشگیری توسط کشاورزان انجام گیرد تا گیاه دچار آفت نشده و بافت گیاه سالم باقی بماند.

منیعی ادامه داد: براساس استراتژی کشور که هدف حفظ سلامت است، دوره کارنس محصولات شرکت بایر بسیار پایین و همگی زیر 3 روز می باشد که در مقایسه با سایر سموم موجوددربازار که تقریبا 20 روز هستند تفاوت قابل ملاحظه ای دارد.

مدیر فروش وبازاریابی شرکت بایر پارسیان در پایان گفت: شرکت ما آمادگی دارد همه نظرات را با کمال میل دریافت کرده تا در جهت رفع مشکلات اقدام نماید.

در ادامه توضیحات فنی سموم و موارد استفاده از آن ها توسط مهندس صدرمجلس ارائه گردید و افراد حاضر در کارگاه سوالات خود را مطرح کردند.

 منبع: سایت خبری تحلیلی فکرشهر

http://www.fekrshahr.ir/node/16866

 

 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
محمود پورمحمود[40]
 

به وبلاگ کشاورزی نوآورسبزخوش آمدیدهدف نوآورسبزترویج دانش ونوآوری های کشاورزی درجهت بهبودوتوسعه بخش کشاورزی وخدمت به جامعه کشاورزی است.لطفاماراازنظرات وانتقادات خودمطلع سازید. باتشکر محمودپورمحمود M.pourmahmoud313@yahoo.com


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ